wtorek, 20 sierpnia 2013

Powitanie



WITAJCIE



Art-est-partout


czyli Sztuka jest wszędzie


Witam na moim blogu "Art-est-partout"czyli Sztuka jest wszędzie. Jest on poświęcony - jak nazwa wskazuje - sztuce wszelkiego rodzaju, w szerokim znaczeniu tego słowa. Malarstwo, rysunek, tworzenie biżuterii - sztuka życia, konwersacji, sztuka - po prostu. Gdzie spojrzę tam widzę coś pięknego i wartego by o tym napisać - oto jak powstał ten blog.


Zapraszam także do obejrzenia mojego innego bloga nail-art-blog by Beata. Byłam niestety bardzo zawiedziona jego mono-tematycznością. Nudzi mnie po prostu pisanie tylko i wyłącznie na jeden temat - nail-artu (czyli sztuce malowania paznokci) - miałam ochotę poszerzyć zakres tematów.


Myślę ze ten blog spełni moje i wasze oczekiwania.

Witam wiec wszystkich i zapraszam do oglądania, czytania i komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz